درب و پنجره کشویی upvc تراس
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
درب و پنجره کشویی upvc تراس
پنج شنبه 6 مرداد 1401 ساعت 11:45 | بازدید : 128 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

ویژگی های پنجره کشویی تراس

پنجره های شیشه ای کشویی به طور خاص در مکانهایی استفاده می شود که هوای سرد و باد زیاد اجازه لذت بردن از تراس ها و بالکن ها را نمی دهد. به لطف سیالیت بالا و قابلیت مانور بیشتر یاتاقانهای OMET،این درب ها و پنجره ها با درزگیری کامل و راحتی استثنایی عرضه می شود.

آزمایشات خاص، مقاومت و سیالیت کامل در دمای کم و در محیط های شور را تضمین می کند، جایی که دریا و ماسه می توانند موجب تغییر مواد و مکانیسم های ظریف این درب ها و پنجره ها شوند.

یكی از مهمترین فاكتورهایی كه سیالیت بر آن پایه گذاری شده است ، میزان چربی در اطراف یاتاقانها است. OMET مطالعات ویژه ای را در مورد این جنبه ها انجام داده است تا احتمال انسداد یاتاقان های درب و پنجره را در هر شرایط جوی به حداقل برساند.

آیا می دانید که ایده آل ترین راه برای بستن تراس پنجره کشویی تراس است؟

امروزه پنجره شیشه ای پانورامیک کشویی تراس محبوبیت بیشتری دارند چرا که راه حل ایده آلی برای بستن بالکن ها، تراس ها و فضاهای بازی هستند که نمی توان در تمام سال از آنها استفاده کرد: این پنجره های کشویی تراس محیط جدیدی ایجاد می کنند که در تمام شرایط آب و هوایی بتوان از آن لذت برد، از ورود عوامل محیطی جلوگیری کرد و عایقی مناسب برای سر و صدای آزاردهنده فضای بیرون باشد.

سیستم های کشویی پنجره های تراس

در دنیای امروز، برای نصب پنجره دوجداره خانه های مدرن علاوه بر توجه به سبک و زیبایی، راحتی نیز مسئله تفکیک ناپذیری است. معمولا خانه های مدرن فضاهای کوچکی دارند و نصب صحیح پنجره در این خانه ها به فکر زیادی نیاز خواهد داشت. یکی از گزینه های مناسب برای خانه های مدرن، سیستم های کشویی پنجره است که موجب صرفه جویی در فضای خانه شده و کاربرد های متنوع و مزایای بسیاری را ارائه می دهد.

به طور خلاصه پنجره کشویی تراس :

  • درب و پنجره های کشویی تراس، انتخابی کاربردی و شیک بوده و مناسب برای فضاهای کوچک و اتاق هایی که پیکربندی سنتی و قدیمی ندارند، هستند.
  • درب های lift and slide اکثرا برای تراس، پاسیو یا بالکن استفاده می شوند و برای نصب تلاش زیادی نیازی نیست.
  • مهمترین مزیت سیستم های پنجره های کشویی در بالکن ها و پاسیوها این است که قاب های پانل ها به صورت افقی به دو جهت حرکت کرده و امکان لذت بردن از فضای باز بالکن را فراهم می کنند.

چه زمانی حتما پنجره کشویی دو جداره استفاده کنیم؟

 مسلما پنجره دو جداره کشویی کاربرد مناسبی دارد که در بازار با این محبوبیت به فروش می رسد. به عبارتی در برخی مناطق و برخی ساختمان ها باید از پنجره کشویی استفاده کنید و برای حل مشکل بالا از چاره های موجود استفاده کنید. در شرایط زیر بهتر است از پنجره های کشویی دو جداره در نما به کار برید:

  • ایجاب موقعیت ساختمان و شرایط منطقه
  • کمبود فضا در اتاق مورد نظر
  • مکان های نیازمند به عبور و مرور هوا

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 47
:: بازدید ماه : 47
:: بازدید سال : 292
:: بازدید کلی : 292